10 راهی که به شمار کمک می کنند در نظافت منزل به صرفه جویی برسید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

صرفه جویی در هزینه همیشه یک ایده عالی است ، اما آیا می توانید بدون قطع هیچ یک از قدرت تمیز کردن خود ، پس انداز کنید؟

 

از صابون غذای ملایم یا آب ساده استفاده کنید
صابون ظرف را به اسفنج فشار دهید
با استفاده از صابون ظرفشویی ملایم و آب ساده می توان بسیاری از مناطق خانه شما را تمیز نگه داشت. صابون ظرف را می توان به عنوان پاک کننده لکه لباسشویی ، پاک کننده شیشه ، اسپری سطح ، پاک کننده لکه فرش ، میوه و سبزیجات و برای تمیز کردن بیشتر سطوح خانه استفاده کرد.

ما معمولاً برای هر سطح مختلف در خانه خود به تمیزکننده های مخصوص متوسل می شویم ، اما صابون ظرف یک گزینه مناسب و ملایم است که به اکثر سطوح آسیب نمی رساند و می تواند آلودگی و آلودگی زیادی را از بین ببرد.

02
از 10
به لامپهای فلورسنت بروید
لامپ لامپ فلورسنت

از آنجا که لامپ های شما باید تعویض شوند ، از لامپ های رشته ای معمولی به لامپ های فلورسنت بروید. لامپ ها در کوتاه مدت کمی بیشتر هزینه می کنند اما تا 10 برابر بیشتر دوام می آورند و 2/3 انرژی کمتری برای تأمین نور یکسان مصرف می کنند. با خرید لامپ کمتر مرتباً در قبض انرژی و بودجه خانگی خود صرفه جویی می کنید.

خرید همزمان چند مورد برای جایگزینی لامپهای رشته ای سوخته کار ساده ای است و در طول یک سال تأثیر زیادی خواهد داشت.

03
از 10
Clean Daily را حفظ کنید
کفپوش زن
CasarsaGuru / گتی ایماژ
انجام مقداری تعمیر و نگهداری روزانه ، نیاز به پاک کننده های سختگیرانه برای تمیز کردن خانه شما را کاهش می دهد. بیشتر لکه ها را می توان با آب ، صابون ظرفشویی یا صابون لباسشویی از بین برد ، در صورت سریع درمان شدن. نشت هایی که بلافاصله از بین می روند به ندرت نیاز به پاک کننده های زیادی دارند. برای تمیز کردن و نگهداری روزمره منزل خود به عنوان یک نقطه تمیز کنید و کمتر به پاک کننده های مخصوص و محلول های گران قیمت احتیاج خواهید یافت.

04
از 10
از مارک فروشگاه استفاده کنید
نمای نزدیک از لوازم تمیز کردن
جیمی گریل / گتی ایماژ
ما با مارک هایی که می شناسیم و اعتماد زیادی به آنها داریم گیر می کنیم ، اما گاهی اوقات یک مارک فروشگاه از همان پاک کننده وجود دارد که ممکن است برای کسری از هزینه به همان اندازه کار کند. به عنوان مثال ، مارک پاک کن خانگی چهل درصد کمتر از نام تجاری بود و تقریباً یکسان هستند. به دنبال مارک های فروشگاه باشید و مواد را با یکدیگر مقایسه کنید مارک های فروشگاه بیشتر و همچنین مارک های گران قیمت نامی تمیز می شوند.

05
از 10
از کوپن استفاده کنید و اقلام فروش را بخرید
کوپن برش
جک استار ، پیوند عکس / گتی ایماژ
بودجه فشرده خانوار واقعاً می تواند از برخی خریدهای دقیق و کوپن بهره مند شود. وب سایت های تولید کننده اغلب کوپن هایی برای ترغیب خریداران به آزمایش محصول خود دارند. فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های مواد مخدر به طور یکسان کوپن چاپی را در اوراق فروش خود چاپ می کنند. به دنبال فروش کالاهایی باشید که معمولاً استفاده می کنید و در صورت مناسب بودن قیمت اضافی خریداری کنید.

06
از 10
لوازم تمیز کردن فروشگاه را به درستی انجام دهید
تمیز کردن محصولات زیر سینک
Jevtic / گتی ایماژ
وسایل نظافتی که به صورت نامناسب ذخیره شده اند ، می توانند به یک وضعیت نامناسب تبدیل شوند. اطمینان حاصل کنید که لوازم شما در معرض شدید دما یا نور قرار ندارند. جلوگیری از ریختن مواد و مخلوط کردن آنها نیز یک نگرانی اساسی است. وسایل تمیز کردن نیز باید دور از مناطقی که ممکن است حیوانات خانگی یا کودکان خردسال با آنها تماس بگیرند ، نگهداری شود.

07
از 10
وسایل خود را ساده کنید
محصولات پاک کننده
تصاویر افراد / گتی ایماژ
یک پاک کننده برای همه چیز وجود دارد و اگر آنها را تهیه کنید کمد تمیز کردن شما سرریز خواهد شد. حقیقت این است که بسیاری از پاک کننده ها می توانند وظیفه مضاعف را انجام دهند. اگر واقعاً می خواهید در بودجه خانگی خود صرفه جویی کنید ، پاک کننده های همه کاره و چند منظوره را انتخاب کنید. پاک کننده های مخصوص را برای مشاغل واقعاً سخت پس انداز کنید ، و فقط در صورتی که دیگران به خوبی کار نکنند. شاید تعجب کنید که واقعاً برای تمیز نگه داشتن خانه خود به چه مقدار کم نیاز دارید.

08
از 10
پارچه و Mops قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید
پاک کن قابل استفاده مجدد
tommaso79 / گتی ایماژ
وسایل دور ریختنی مفید هستند ، اما به سرعت می توانند بودجه خانوار را بخورند. برای صرفه جویی در هزینه ، موارد قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید. پارچه های میکروفیبر گزینه خوبی برای تمیز کردن ، گردگیری و پاک کردن است. به جای بالشتک های یکبار مصرف ، یک موپ قابل استفاده مجدد انتخاب کرده و از آن مراقبت کنید. انتخاب موارد قابل استفاده مجدد می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند.

به 9 از 10 زیر ادامه دهید.

09
از 10
تمیز کننده های خود را بسازید
مستقیماً بالای عکس آب لیمو
جسی شیونگ / EyeEm / گتی ایماژ
مواد زیادی در اطراف خانه شما وجود دارند که می توانند با کسری از هزینه ها ، مواد تمیز کننده عالی تولید کنند. سرکه یک پاک کننده عالی برای همه منظور است. جوش شیرین به قدری ملایم است که می تواند به عنوان ساینده ملایم در بسیاری از مناطق خانه شما استفاده شود. لیموها توانایی سفید کنندگی طبیعی دارند. ساختن پاک کننده های شخصی می تواند راهی عالی برای کاهش هزینه های نظافت باشد.

10
از 10
کنترل بی نظمی
زنی که خانه را سازمان می دهد
kate_sept2004 / گتی ایماژ
کنترل شلوغی قسمت عمده تمیز نگه داشتن خانه است. حذف وسایل ناخواسته و غیرضروری از خانه به این معنی است که شما برای تمیز کردن کمتری دارید. مزیت اضافه شده این است که می توان از طریق فروش حیاط به هم ریختگی به پول نقد اضافی تبدیل کرد. خلاص شدن از شر وسایل مورد نیاز به شدت باعث کاهش زمان و هزینه تمیزکاری شما می شود.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: